måndag 7 februari 2011

phish food

Sitter i vardagsrummet o checkar på Americas got talent med mami o jonas, det e kinda underhållande!
Riktig chillkväll blire nu iaf med  Ben and Jerrys phish food :D Den e så galet god!
Idag har jag varit i skolan, och försov mej faktiskt inte (OMG historical moment), jag menar en måndag när ja somnat typ 3.. Kanske för att jag var inställd på att försova mej? Kanske är nåt sånt som när jag var inställd på att få IG på engelskauppsatsen o fick VG+, hmm börjar se ett mönster här = Jag ska börja ha sämst inställning till allt ;)
Efteråt så träffade jag söta jennelie för första gången på typ två veckor o vi gick o fikade på lilla cafét på söder, stötte även på en kompis (Dilan) där vilket var väldigt kul, inte ofta man träffar han :)
Sen kom Sonia dit för hon var i krokarna o så satt vi där lite till o sen kom jennelies mamma susanne dit, hon e jättegullig verkligen :)
Domskulle hem till sej o jag o sonia gick till "tidsfördrivet".. (en bänk i en back vid svarta grinden) o fördrev tiden ett tag o snackade om lite najs grejjer (; Vi stötte också på Hedvig o Bella o ludde så dt var en riktigt stöta-på.folk dag typ o aa sen drog ja hem o käkade o sen ringde faktiskt Oscar som ja inte träffat på länge så drog ner o hängde lite me han o nu sitter ja här :)
nu ska ja chilla vidare ciaaao!

chilloutfit ;D

mmmm ;D
(Ja o Heddo kom btw fram till att vi är psykiskt feta!)

Inga kommentarer: