fredag 4 februari 2011

Dethär med leggins som byxor...

Tillbaka!
 men nej, jag fick inte hämta ut skorna för att dom är beställda i vinnes namn så måste han hämta ut dom :/ typiskkkkkt.

Iaf, vad ska ja ha på mej ikväll?
Vill ha nåt som flashar magen lite för att ha min nya piercing men samtidigt vill jag ha leggins på mej o inte typ mjukisbyxor liksom.. så då framkommer ett alternativ som jag inte riktigt kan komma fram till vad ja har för åsikt om: Nämligen att ha leggins som byxor. Och då menar jag såhär:


alltså att man ser allting.. det e ju skillnad på att ha en topp över som liksom täcker bootyn o det.
 Jag tror inte att jag kommer att ha det direkt... Men man vet ju aldrig! Jag har ju hakat på annat som ja inte trott att jag skulle! bland annat Uggs, baseballjacka, mittbena, ljusa jeans, pösiga byxor (typ mina leopardbyxor som jag btw hade idag), rutig skjorta..osv osv
Fast  sen finns det ju också trender som ja faktiskt aldrig skulle haka på, som jag tänker att leggins som byxor ingår i. När folk först började ha det var ja typ  såhär "WTF??" fast sen har man ju vant sej mer o mer under året.. för dt va ju typ ett år sen folk började ha't.
Men asså ja har också kommit fram till att ja tycker dt e snyggt på vissa men dt måste vara rätt leggins o rätt outfit.. frågan än fall ja skulle kunna bära upp det? Tveksamt! Har lite för pösig rump haha.
Får väl se vad jag har helt enkelt. Känns som att ja borde använda mina jeans lite innan ja skaffar höftpiercing då dt kommer bli problematisk med just dom!
Kanske kör på min vita magis o jeansen? Dock tycker ja det e skittråkigt o ha jeans på fest.. whatever får se vad ja kirrar ihop ;D E sugen på klackar nu.. ååh kan inte snön bara försvinna?

mycke snack lite verkstad borde börja fixa mej så ja ba kan dra till Kristin när ja käkat ;D

Inga kommentarer: