onsdag 23 februari 2011

Ny piercing?




Om man inte räknar med mina 7 hål i öronen så har jag 3 piercingar.. Men e sugen på en till :)
Ellr blir det för mycket? Har ju snackat om höftpiercing men är lite nojjig över dt.. Borde ja satsa på en tatuering ist?
Hmm :) Har ju 3 stycken som jag vill göra, framför allt den som jag tänkt på i 2 år:
Ganska otydlig bild, gjort den i photoshop, men det är iaf ett litet dubbelvingat flygplan :) för er som inte vet så var min farsa konstflygare.


en anna jag tänkt på ett tag är denna...
Och sen denna, tycker mest att den är fin, och mitt namn förknippas ju med stjärnor också så har ju en liten betydelse (;
Den e också gjord i photoshop, inte min mage men tror dt skulle passa mej.

Har ju en tredje också, fast har ingen skiss på den. Men nånstans ska ja göra en liten Scillablomma :)
nu ska jag dra!

Inga kommentarer: