torsdag 3 februari 2011

Ointressant blogg va?

Tycker min blogg har blivit kinda ointressant!
Därför ska ja svara på lite frågor om mina dumheter nu sen ska jag sova! Folk brukar tycka att sånt e intressant.


13 ärliga frågor om: Tindra Varga Laurén
Svara helt ärligt och var inte rädd för att utelämna något.
1.Vad är det farligaste du har gjort?
Varit skitpackad uppe på ett tak utan staket, spytt i sömnen, ääh... nej men jag vet inte mer.
2.Vad är det pinsammaste du har gjort?
Ush, mycket. Typ fyllegrejjer.. messat fel sak till fel person osv..
3.Vad är det porrigaste du har gjort?
Haft fetischhardcoresex med piskor o grejjer! hehe nee jag skojja.. (;
Vet inte riktigt faktiskt, inget sådär onormalt lr ja vene? Men typ strulat med tjejkompisar.. tycker vissa e porrigt :p
4. Vad är det dummaste du har gjort?
Oj massor. Kanske när ja drack T-röd..:S
5. Vad är det olagligaste du har gjort?
Laddat ner en film! Haha nejmen jag vet inte, snattat? Klottrat? You know, sånt som alla skitungar gör..
6. Vad är det busigaste du har gjort?
Hihi jag har gjort mycket busigt genom mina dagar! Jag och två kompisar postade en räka en gång det kändes busigt speciellt när vi blev busted hahaha
7. Vad är det fullaste du har gjort?
Alltså, typ, konstigaste på fyllan tolkar jag denhär som? Hmmm mycket! Oj.. Typ.. sagt och gjort grejjer jag inte borde.. räcker det? (;
9. Vad är det obehagligaste du har gjort?
Varit hos tandläkaren..
10. Vad är det taskigaste du har gjort?
Det är historia nu.
11. Vad är det slampigaste du har gjort?
Typ strulat loss på fyllan o sånt
12. Vad är det mest spårade du har gjort?
Hmm.. vene?Har spårat loss mycket i mina dagar. Kommer inte på något just nu hehe
13. Skriv en sak som du aldrig skulle våga skriva på bloggen:
Haha men varför skulle jag skriva det om jag aldrig skulle våga? Kan skriva att... äääh.. vene haha.


(Bilder från tiden som nämns ovan.. om det inte framgick så är mina flesta dumheter från min såkallade fjårtisperiod)


Och denna tiden var för typ 3 år sen.


God Natt

Inga kommentarer: