måndag 7 februari 2011

Skippade plattången idag

Ja som rubriken säger, plattade faktiskt inte håret idag. Inte så jättetydligt på bilden men dethär e nästan hur mitt hår ser ut naturligt :)
Sanningen är att ja alltid måste rätta till lockarna lite med plattång o hårspray när ja har oplattat men försöker ändå hålla dom så naturliga som möjligt (anledningen till det är att dt helt enkelt inte ser bra ut fall ja inte gör det.. dom e tyävrr inte som lockar borde ligga utan står lite åt olika håll o grejjer)
Det ja gillar me dt är att håret blir mycket volymigare när ja inte plattar det men dock inte lika glansigt...
Jobbigt detdär med hår! Speciellt om man har så hopplös hårkvalité som jag som inte kan vara snyggt naturligt o dessutom är typ frissigt naturligt :p


För er med samma problem som jag rekomenderar jag denhär väldigt starkt!
Schwartzkopf anti frizz got2be, man tar en klick och fördelar jämnt i längderna i blött ellr torrt hår.
Jag brukar ha innan jag plattar håret o den e asbra o kostar bara typ 50 spänn tror ja :)! köp den

Inga kommentarer: