måndag 21 februari 2011

Dagens kap


Coola strumpbyxor, Gina T 99:-

Spetstub, 49 spänn! (Och jag ska ha leggins under eller kjol över, alltså inte bara med transparanta strumpbyxor som här på bilden för jag vet att dt är lite väl lättklätt. Orkade bara inte byta)

 En kjol från gina, också 49 spänn! Så jävla värt. Spanat på den länge :)



Och sen... jag tvekade länge, men kunde inte motstå...(Visst är den inte min stil men den var för söt så nu får dt vara min stil ändå)

199:- på HM! Men för mej blev det bara 50:- för att HM gillar mej så mycket att jag fick en 150:- kupong att köpa va ja ville för :D



Och ja, jag hade svårt att välja bild så fick bli alla. Den e ganska svår att bli rättvis på bild, alltså den e finare på riktigt :) och ja, jag står i sängen på dom två understa bilderna men det går fan inte att ta bra helkroppsbilder i mitt rum annars :O Btw, tror inte jag kommer ha leggins under irl. Ni som läst mitt leggins-som-byxor-inlägg vet att jag har svårt att se mej själv glida runt i det. Får bli typ kort tubkjol och strumpbyxor ist :)

Köpte även detta söta lilla nagellack på Vero Moda :) Endast 29 spänn! Det ska tydligen vara ännu mer knallrosa än det knallrosa från depend jag redan har som ja inte är helt nöjd med. Ska prova det sen , lägger in bild sen :)



Nu ska jag duscha, sen kommer vinne hit! :D
herrråå

1 kommentar:

Hedda sa...

åh vilka coola strumpisar =D