onsdag 23 februari 2011

tråkonsdag

Har varit lite dålig bloggupdate på senaste typ dagarna... men har man inget o blogga om äre ju lite svårt :p
men ush, idag är det onsdag... riktigt segt. Ända sen jag gick i lågstadiet så har onsdagar varit min mest ogillade dag  :P Det e bara nåt riktigt trist över dom helt enkelt.. Och det är alltid på onsdagar man har trist lektion och sånt. Idag har ja ju egentligen 3timmarstyska. Men har inte varit där på hela terminen. Iochförsej så slutar jag ju efter lunch, men ändå. ASSÅ HALLÅ! 3 TIMMARS JÄVLA TYSKA! Det är ju fan rena hellvetet på jorden! haha nej men asså nästan. Jag suger på språk, tycker det är astrist med språk, och liksom.. tyska. Det nog tristade språket ever.
Kan det bli bättre? Seriöst klarar jag faktiskt inte av att gå dit, jag kan verkligen inte.
Och får jag IG kan jag ju bara gå spanska steg 1 i 3an. Whats the big deal? Dessutom känns dt väldigt nyttigt för mej att vara ledig en dag i veckan ist.

Sa det till mamma igår o hon o jonas blev sådär irriterande skeptiska som dom alltid blir till saker som rör såntdär som jag faktiskt har koll på men dom vägrar tro det. Nej dom är ju vuxna dom vet ju bäst. Aaaa visst för dom vet ju verkligen hur jag känner också. Saken är den att jag orkar inte. på riktigt! Jag står ut med sega lektioner annars så dom borde fan vara glada att jag äns gör det.'
Och det som jag blir så sjukt jävla irriterad på är att när jag säger nåt sånt så hör jag typ jonas  säga nåt drygt och sen säger jag varför jag tar det beslutet så bara fortsätter dom o sen blir jag så jävla irriterad så jag går där ifrån när jag inte har nåt mer o säga om saken så typ hör man hur dom fortsätter prata om det på ett nedlåtande sett. Och Jonas är inte äns min  farsa han bara sitter där o backar upp mamma o ALLT. JAG BLIR HELT GAAAALEN PÅ DET. Kan jag inte bara få ta sånt själv med mamma? Han har ett så nedlåtande sätt att prata till mej i sånna situationer och det gör allting bara värre.
Okej, orkar inte skriva mer om dethär blir bara irriterad. Ska gå ut o röka o sen fixa mej. Ska till  Elin o Vincent senare o innan dt vill jag kolla på gina en snabber.
pusspuss

Inga kommentarer: