fredag 25 februari 2011

nyy piercing äntligen :D

Idag var jag i skolan o bla bla skiitkul o läsa om.
Sen iaf så träffade jag Jennelie o hennes kompis Jamie som för övrigt var en jättetrevlig tjej :) Jennelie o hennes kompisar som ja träffat e alla så gulliga tycker jag! :)
Vi fikade på Lilla Cafét på Söder o efter det åkte jag till Sonia som hade födelsedagsmiddag idag :) Det var jag, hedda, manne, mattias(i hennes klass) och josefin där o det var jättemysigt o sony hade gjort skitgod thaimat! :)
Juste, efter att vi hade fikat på lilla cafet på söder så  svängde vi förbi east street piercing o tattoo i Skanstull. Jag köpte ett nytt piercingsmycket för typ en hundring (Trodde det var dyrare där bara för att dom har sån kvalité!?) Och dessutom så bjuckade dom på kocksalt som jag ska rengöra med och dessutom bytte dom piercingen åt mej :D Så jävla najs!
Så nu, äntligen, Har jag ett BRA smycke, (East street kan verkligen sin grejj!) som dessutom är exakt vad jag ville ha från första början: Runda små silverkulor. Omg, att dt kunde vara så svårt :P
Dom på east street sa att den läkstaven som jag hade (piggarna, you know?) inte alls var bra som läkstav då dom lättare fastnar och sånt. Dessutom hade den blivit för lång. Men liksom, det var ju dt ända dom hade kvar som var casual när jag gjorde piercingen på saints and sinners i gamla stan? Ifall det är så stor skillnad på smyckena är det lite dåligt av S&S tycker jag :P
Så nu har jag denna!
äntligeen

och nu ska det fanimej se till att läka också ;)

god natt. Imorrn blire lov :D

Inga kommentarer: