torsdag 10 februari 2011

En riktig skolälskare

Shit säger jag bara, har varit o skolan i totalt ... wait for it... 11 timmar idag!
Du undrar säkert varför? Joo jag kan förklara, det är inte så hemskt som det låter.
Började halv 9, fast ja kom dit 9, med Psykologi = kuul :) Ja tycker det e väldigt intressant o läraren e bra..
Sen lunch, sen så skulle vår textilgrupp till en möbelmässa men ja o fanny behövde inte hänga med för att vi skulle stå på öppet hus senare(yees, vi var ändå fett otagg på dendär mässan;) så vi chilla i skolan, främst caféet, me lite olika pers då och då o sen aa svängde förbi sickla köpkvarter o lite såå o sen vid 4 så fick vi pizza! mmm, skolan betalar. O sen fixade vi ordning inför 95ornas ankomst(jag rev ut o strök 12 dukar, så jävla duktig brud) o sen vid 6 började 95or droppa in o ja o emil visade runt nån tjej o sen mötte ja jennelie som ska börja i min skola (jaaa :D!! ) och typ visade henne runt o sen slutade det med caféehäng hur länge som helst o sonia o hedda kom dit också för att snylta på gratisfikat haha nemen nästan ;D dt var chill o aa sen vid 8 fick vi dra så dt gjorde vi o nu sitter ja här o väntar på min win ska komma hit :)  vi ska titta på forest gump! älskar den filmen !aa så det ni! har inge mer kul o skriva tyvääärr.. puzz


Jag i skrivande stund, lika het som alltid. Älska min gigantiska finne på hakan också, Kände ingen behov av att redigera bort den faktiskt för jag står för att ja också har sånt ibland :p lagom till helgen o allt, dom vet verkligen när dom ska dyka upp... :[


Inga kommentarer: