måndag 28 februari 2011

Scillas dödsorsak

nu vet vi äntligen vad som hänt. efter snart 4 månader vet vi äntligen vad som hänt vår älskade Scilla.
Eftersom att jag ser dagligen på mina trafik-källor på bloggen att folk googlar på scillas dödsorsak så är det lika bra att jag skriver den eftersom att vi helst vill slippa jävla rykten och sånt som jag redan vet uppstått.
Det var jennelies mamma susanne som mejlade så jag kopierar den delen om dödsorsaken.


Scilla dog av akut, blödande lunginflammation.


Det började som ett virus, en vanlig förkylning, som sedan förvärrades och slutligen blev akut, blödande lunginflammation.
Det ledde i sin tur till punktblödningar i hjärtat.

Dom kan inte säga om själva dödsögonblicket var pga. av de blödande lungorna eller hjärtblödningarna men själva anliedningen till att hon dog var iaf den akuta blödande lunginflammationen.

Hon hade inga som helst droger i blodet, inte heller någon alkohol förutom det lilla som kroppen själv bildar när man dör.
(Och folk spred rykten om att hon dött av överdos? fuck er säger jag bara)


Vet inte riktigt hur jag mår nu. Sist jag grät över Scilla var på nyår tror jag... Och typ nu. Fast jag känner mej typ fortf väldigt känslokall.. har faktiskt ingen aning.
Allt jag vet är att dt är skönt att veta äntligen.. men känner fortf inget särskilt. Känns som att jag undermedvetet bara förträngt allt på nåt sätt.. Typ mitt sätt att hantera allt. Jaja.

Rip Gummsan, Du är oförglömlig ♥ 

1 kommentar:

Hedda sa...

Vad skönt att ni äntligen fått veta. puss & kram <3