måndag 14 februari 2011

denhär veckan

Måndag
 Alla hjärtans dag: Ja o Vinne ska äta sushi (eller nåt) i hötorgshallen och sen gå på bio :D sen sova hos honom lr mej får se
Tisdag
 Eventuellt åka till Elin o Vincent i Bromma.
Onsdag
 Vene riktigt (?) Typ plugga psykologi. Laga middag.
Torsdag
Jonas (min plastpapi) fyller 40! Vi ska göra lite hemliga saker, inte för att ja tror att han läser min blogg o dt hoppas ja heller inte, men asså ja vill inte vara den som sabbar... Men ja kan iaf säga att vi ska till ett väldigt coolt ställe och ta en typ drink på där dt typ är 21årsgräns men ja kommer komma in för att vi är en familj hihi. Okej nu säger ja inte mer :-*
FREDAG
oooh yeaa! Fredag! Antingen hänga hos Sofia på fredag lr lördag lr göra något annat :) Juste fuck dthär e typ sista helgen som fanny är i Sverige? Isf så ska vi festa epic big time med henne hälst båda dagarna men iaf en dag!
LÖRDAG
Se fredag.
SÖNDAG
Chillaxa och dansa med Sean Banan! (O denna gång kanske Hedvig också hänger med:)

en outfit jag funtade på för torsdagen... Problemet är bara ifall jag är mogen att gå med höga klackskor i detta väder än? :p tveksamt! kan ju iofs alltid ta med ett par lågskor men ändå.. hela grejjen me outfiten är typ skorna haha.. Men aa, tyvärr suger min mobilkamera när det inte är typ solljus därför syns dt inte så bra o kläderna får inte direkt rättvisa på dessa bilder men jaja man kan tänka sej.
god natt

Inga kommentarer: