fredag 25 februari 2011

legginsbooty

Köpte ett par leggins idag som faktiskt sitter snyggt så jag slipper täcka asset helt med en lång topp :)  
Alla mina andra leggins e sådär lite skrynkliga och jobbiga. Köpte först ett par vanliga svarta i sickla men bestämde mej för att dom var lite för tråkiga för mej så jag o eviz drog till ggb (förkortning uppsnappat av Heddo;)) och hittade ett par lite snyggare som ja bytte till :) Som synd var fanns dom inte i XS, då hade dom varit perfekta fick bli S istället... jag är en såndär kortbent tjäj som har jättesvårt för att hitta kläder som sitter heelt perfekt. Men har upptäckt Ginas leggins o dess najs passform! Men egentligen ska det vara XS för att ha dendär superpassformen på mej men ändå så e ja alltid så ivrig men samtidigt så perfektionistisk så att jag köper lite förstor för att ja inte orkar vänta på nåt bättre o sen när ja väl köpt dt blir ja irriterad över att den är förstor! jag e så jävla jobbig ibland. Men kanske om jag orkar typ försöker byta dom imorrn i stan för vinne ska ändå köpa lovikavantar åt mej så då kan vi göra't imorrn. Okej intresseklubben sprängs av överbelastning... ;)
here is some picturas:

Tyckte iaf dom passande till min nya älskade tubtob lr vad det nu är.
:)

Inga kommentarer: