tisdag 22 februari 2011

Pyssel

Jag e seg och feeeett törstig så dethär inlägget får bli kortfattat, iaf försöka :)
Jag har alltid älskat att pyssla, iaf när jag var liten höll jag alltid på med små projekt, som att bygga små detaljerade o möblerade hus/lägenheter/hem åt små leksakar o sånt utav kartong/hårt papper och liknande. Bara ett av många exempel på saker jag gjorde o Jag minns att ja och min syrra ville ofta gå till Panduro o köpa små pysseltillbehör.
Så jag har det i mej o märker att det kommer fram ibland. I nian blev ja mer intresserad för Graffiti och ritade mycket sånt o lite annat typ psykadeliska bilder. Våren till hösten 09 så drog jag och Scilla ut och målade lite ibland. Jag var så jävla glad över att nån annan också var intresserad av gatukonst o att faktiskt dra ut o måla själv! Vi hann aldrig öva upp oss ordentligt och jag såg alltid fram emot nästa gång då jag skulle försöka ännu bättre... det slutade med att vi aldrig kommer kunna göra det igen :( O hon e den ända jag kännt som velat sånt. Så aa, jag har typ inte tagit fram mina kreativa sidor speciellt mycket på senaste tiden.
Det ska det bli ändring på nu!
Nyss klädde jag faktiskt in min solblekta lite för omtachande gulablommiga lilla byrå i zebramönster :D Visst blev dt fint?




perfekt för alla mina smycken o örhängen :)

och efteråt blev jag verkligen en trött tindro. (alltså nu :I) visste inte att det var så ansträngande och tidskrävande att klä om en möbel i självhäftande plast :p

Men iaf, den som kommer vara min bästa vänn nu under vårterminen...


EN NY SYMASKIN :D Jag och Mami gick och köpte den idag! Är så galet glad! Nu kommer jag kunna sy massa grejjer till Y.F.D.S som kommer vara i vår efter vår skolas modevisning :D För er som undrar så är det en modevisning som kommer att hållas av typ två tjejer i jensen tror jag, ska typ vara från massa olika skolor folk som får vara med me sina kläder (från DG är det jag och Fanny), och den kanske ska vara i Brunogallerian o det kommer vara modebloggare o sånt där :)


FETT KUL! Orkar inte börja sy något ikväll, men snart så.. :)

Inga kommentarer: