söndag 13 februari 2011

skulle egentligen postat dethär inlägget igår runt 17.30

Yes, Jennelie e hos mej any minutas så dethär blir kortfattat.
Igår vare snökaos o alla bussar i hela länet var inställda. Som tur var så gick tuben o saltsjöbanan så ja kunde åka till skolan(Första gången ja uppskattat saltis), men det var tyvärr bara 4 andra från klassen där så alla lektioner var inställda... Najs bara att vi kunde köpa upp alla andras matkort ;D
Så aa drog hem, chillaxade.. Sen drog jag, sony o rogge till stan så kirrade dricka o ja o sony körde på min favvo Good Ol' Sailor vodka. Naajs..
O aa det blev krök hos rogge med Sonia, Vinne, Rogge, Carl, Pontii, Madde, Youseff och jag såklart. Kvällen avslutades med att runt 1tiden (tror ja) så drog vi till eriksdalstunneln o gick igenom den (från e-dalsbadet till eriksdalskolan ligger den ungefär). Det var grovt med snö så mina uggs blev typ totalförstörda! O ja var bara rädd för att typ stöta på läskiga lodisar o sånt där inne... men kul experince typ :p Fast det var samtidigt jävligt jobbigt då den var stängd på båda sidorna så först fick vi typ klättra över en 3 meter hög "grind" o sen på andra sidan klättra under... fyfan men som sagt det var lite roligt ;D Har bilder faktiskt.



Det var så jävla mörkt så det var lite svårt att fotta men aa.


Rogge och sony

Tror dt e rogge
efteråt.. ush

Jag  o Rogge utanför på andra sidan..lite glada var vi iaf

hehe.. carlan

Innan vi drog till tunneln så upptäckte ja o sony små dvärghamsterungar hos rogges hamstrar, naaaaaaaaaaaaw!!

Jag o SOny hos rogge, min nya bakrundsbild på luren så jävla vacker! Den bästa finns dock på sonys mobil ;D

Inga kommentarer: