onsdag 16 februari 2011

Finns inget jag är mer taggad på just nu

Åka iväg, OMG vad jag vill göra det.
Tycker att min familj underskattar detta med att åka utomlands lite, iallafall på vintern.
Typ Mamma går runt o ba "ja e så trött... ja e såg seg... ojojoj.. dumma vinter" o man ba "MEEN HALLLÅÅÅÅ SKA VI INTE ÅKA UTOMLANDS DÅÅÅ?" Vilket ja påpekat ganska ofta genom åren men neeej... det är nog bättre om vi bara såsar omkring hemma i den sköna vinterkylan med Dvitaminsbrist ist. Mycket bättre. Jaja. Hon har faktiskt pratat om något på påsklovet men eftersom att min skola har lov en vecka senare än alla andra skolor och min syrra går i nån jävla skola där man typ inte får ta ledigt (?) kommer det ju säkert inte  bli av. Ååh så härligt, jag kommer aldrig komma ifrån detta land.

Men ifall vi skulle, Kanske...

Kanarieöarna? (Tenneriffa kanske. Vi var där när jag bara var ett par månader gammal (Så jävla typiskt, åk iväg me mej när ja ändå inte äns fattar vart jag är ellr kommer komma ihåg det, gör det bara ;)

Thailand... åååh

Fast.. RHODOS! Shit vad najs, Hedvig o Cesca ska dit i sommar och undrar fall jag vill hänka. KLAR JAG VILL! Förhoppningsvis kanske dt kan bli av :) Har sett bilderna från när dom var där förra året, såg jävligt soft ut. Problemet är att dt kanske krockar med Emmaboda :/

Eller varför inte Capri igen?
Vi var där när jag var typ 10 kanske, det var väldigt underbart.
Fast man vill ju också prova nya ställen :)



Har ju i princip inte varit utomlands (asså på ett sånthär najs ställe) i Tonårsålder, bara när ja var typ 10, 11 men efter det har dt inte blivit att vi rest iväg. Jag, mamma och Silke var i Italien i 3 dagar i sommras men dt ända vi gjorde då var att stressa upp tidigt, åka till filmfestivalen, hänga i VIPrummet(vilket iofs va ganska najs), och sen typ åka hem. Vi badade i havet en gång fast dt var inte äns på en strand o liksom, dt var inte riktigt som en schillaxsemester o dt varade lite för kort. Men ja säger inte att dt inte var najs liksom :)
Men aa jag hann ju aldrig typ sneaka iväg o göra sånt som man som ungdom vill göra utomlands! Därför skulle det vara roligast att åka med kompisar, fast ja har ju faktiskt en storasyster som nog inte skulle banga heller ifall ja åkte me familjen.. fast dt e ju inte heelt samma sak (;
Så Rhodos i sommras skulle vara jäättenajs :O
Nu måste jag avsluta för att göra mej i ordning för att sen dra till tyglagret i sumpan med fanny och eve :]
puss

Inga kommentarer: