måndag 15 november 2010

1 girl 1 cup

Yes, den designade ja på typ en minut haha mycke kärlek bakom ;)
Men man kan vinna värsta kaffemaskinen :D
Om ni lovar att göra fulare pop-artkoppar än min gå in här o tävla:
http://www.dinegenkopp.se
;D


Nu har ja sålt min GANTjacka på Tradera för 499:- :D
Ska betala skuld till Mami o typ köpa en klänning till begravningen.
Sen om 4 dagar får ja mitt CSN också! Då blire lite juleklappsshopping.. fan. Ja såg fram emot så mycke att köpa julklappar till lilla Scilla :( Hade hittat massa fint till henne!! fan att det skulle bli såhär! :'( aja...
Dessutom måste ja köpa kedjor till min kjol innan torsdag :I Det är ju DesignDay då (En grejj som min skola arrangerar en gång per termin då elevernas textilgrejjer visas på catwalk och industrigrejjer i lokalen utanför)
Jag hade ju typ tänkt gå model för min kjol men är inte speciellt taggad längre.. inte äns orkat tänka på det :/ Har ju tänkt på lite annat liksom..

Får se hur ja gör.

Avslutar inlägget med en redigerad egopic i brist på annat.


Take care!!

Inga kommentarer: