söndag 7 november 2010

kallt o deppigt

Jag ska till vinne snart, e hemma o tar det lugnt.. Har varit rätt likgiltig hela dagen, har inte fokuserat så mycket på det idag. Nu kom en låt i Itunes som påminner mkt dock :/
Men jag e som nu, tror att ja e stabil o så undrar ja varför ja inte e ledsen och tillochmed skrattar åt saker ibland, sen märker ja att ja ändå inte är det. Som igår på tunnelbanan, det var inte så kul, Ja får sånnadär inblickar ibland o bryter ihop lixom.. Skönt att ja har studiedag imorrn o e ledig tisdag + onsdag för att vi iofs ska sy kläder till nobelfesten natten mellan tis och ons. Vet inte hur det kommer känna, men i värsta fall får ja väl gå hem.


Såg att min bloggstatistik har stigit rätt grovt senaste dagarna, förstår iofs att folk e nyfikna. Jo den e ju offentlig så läs på lixom, kör hårt.


Tänkte ladda upp studiobilderna, bara för att:






Tycker inte dom blev skitbra men alltid najs me studiobilder..




Har inge lust att blogga längre, har inte riktigt lust me nånting.
Imorrn ska vi till Scillas lägenhet, jag vet en teckning som ja vill ha som hon hade sattit upp på väggen som ja hade ritat på mej o henne och ja vill gärna ha nåt hon har gjort, annars får ja väl titta runt lite. En tröjja skulle vara mysigt.






Juste, Jag ska tatuera in en liten scillablomma nånstans men vet inte vart, kom gärna med förslag. Hon hade en mellan skulderbladen.




< 33





Inga kommentarer: