tisdag 30 november 2010

KÖP ALDRIG EN VÄSKA PÅ VERO MODA

(...om du inte vill reklamera den efter en månad)

tja tja bloggen ;D
Har bestämt mej för att sluta med mina decimeterlånga inlägg :PPPP
Så nu skriver jag ett per grej ja vill få ut ist .. haha som om nån bryr sej egentligen men aa ja gör iaf ;D

Min väska som ja köpte i början av hösten från Vero Moda gick ju dragkedjan sönder på efter maskeraden(början av oktober) , så då reklamerade jag den... och nu har den gått sönder IGEN! på min väska som ja reklamerade den första mot... Men idag fanns det bara sånna vita och dom såg turriga ut o ja gillar för övrigt inte vita väskor :[ baajsväska den e ju så fin :@
Så jag fick plocka på mej kläder för 350 spänn ist... Det blev en halsduk (som ja iofs älskar:D) och en tröjja som har modellen som ja velat ha hur länge som helst  men ja e tveksam över mönstret.

Den e så mysig!! < 3 Det är en, inte två för övrigt ;)


Tröjjan, älskar att man kan ha den över legins, dock tvekar ja över mönstret... Ska kanske dra till något vera moda i stan o byta till nåt annat naiiz.





Nu måste jag reaally skriva klart min rastafari uppsats. Cyaa


Inga kommentarer: