torsdag 25 november 2010

Passar liten syster

Sitter i soffan breve min lillasyster Stella som är 2,5 år. Är barnvakt för mami o jonas e på feeeeeeeecke.



Min storasyster silke och lillasyster Stella, naaaaw <3


Stella i somras, just chillin ;)







Stella e jobbig när mami pratar i telefon



Satt o tittade på bilder på facebook med Stella (hon gillar att titta på bilder, iallafall på sej själv) Och så kom denhär bilden på Scilla upp:


Och Stella ba "Hon ser tokig ut".
Hahaha så gulligt sagt av en 2.5åring < 3
Scilla hade tyckt det var så sött :( Hade messat henne o sagt det om det gick.
Jag saknar henne så mkt :/ < 3
iaf, Försov mej idag som ja gjort typ alla dagar sen höstlovet, trots att ja faktiskt inte hade tänkt det, så typiskt :( Tänkte att ja iaf skulle gå på matten för att ja inte varit på den förra eller förrförra gången, men nej ja skulle tydligen försova mej igen. :( Och sen var inte lärarn där på designen, tyypiskt, precis som tyskan igår, men aja dt gick väl bra!




Efter skolan åkte ja o fikade med Hedda på lilla kaffét på söder, dt e riktigt mysigt där :D Tydligen har det legat där i 3 år och jag har inte noterat dt föräns typ början av tvåan!


Sen hämtade jag stella på dagis o drog hem henne i en liten gul pulka, haha, såg så gulligt ut :) En tant som gick förbi började skratta o tittade på mej o log för att hon tyckte stella var så söt i pulkan, hörde henne fortsätta skratta när hon gick iväg :P men dt e väl najs att sprida glädje liksom..



Så nu sitter ja här o e lite irriterad. Jag börjar bli seg o Stella börjar bli rastlös men mami o joni e som tur är påväg hem.
Jag frågade flera gånger om han skulle vara med när ja skulle passa Stella på torsdag. Och liksom "Ja om jag inte ska jobba". O igår så ba "jag o r ska ha session så ja kanske inte kan vara med o passa stella." jag: "Okej, men du kan ju komma efteråt o hinna med eftersom att ni ändå tänkte göra det tidigt? Och annars så kan vi ju bara åka till dej efter iallafall?"och så ba "Ja men det låter ju bra" typ.
Och nu så ba, hör inte av sej när ja börjat passa henne o så ba tänker jag att okej men det e ju bara att ja drar till han sen.. Men NÄ för då ska tydligen han på bio klockan 9! TACK FÖR DEN!!!?
man ska inte behöva känna sej som plan B/andrahandsvalet av sin pojkvänn även fast det inte e hans avsikt.. Men man kan ju faktiskt tänka på sånt, speciellt när han vet hur "andrahandsvalet" fungerar.


Men whatever, jag är ju kvinna så jag ska bara knipa igen kakhålet o sitta här o lydigt vänta tills han haft dt så trevlgit på bio me sin kompis ;)

Ska stå på gymnasiemässan imorrn. Fast nu börjar typ fanny typ banga? Asså ja orkar inte :( Nu e eve mitt sista hopp <3


herråååååå

Inga kommentarer: