lördag 6 november 2010

chockfasen

mamma kom in med lite te och en artikel i DN om sorg, 
Jag är i första fasen, chockfasen. Om några dagar kommer jag säkert vara i Kontrollfasen. Sen kommer Reaktionsfasen. Sen Bearbetningsfasen. Sist Nyorienteringsfasen.. jaha. Tack mami iaf <3


Har lyssnat på låtar och kollat hennes blogg. Kanske länkar den så småningom. Hon bloggade innan jag började göra det o började typ när vi började hänga på riktigt. Så många minnen jag får när ja läser, vi hade så jävla kul tillsammans och vi klickade helt perfekt, så mycket kul vi gjort(bara en fjuttig procent av det på hennes blogg). Med henne tänkte man aldrig "Vad ska vi göra?" Och jag blev alltid helt laddad med energi när jag varit med henne. Så mycket grejjer jag pratade om med henne o gjorde med henne som ja aldrig kommer kunna göra eller prata om igen. 


Nu ska jag åka hem till vinne, han är ett underbart stöd för mej, 


föresten, nu vet vi att det hände när hon låg och sov. Det känns så mycket bättre..


Vila i frid gumman < 3

Inga kommentarer: