fredag 26 november 2010

:@!!

Blir så arg på min piercing!!



Så fort jag tar ut spiken (min läkstav) o byter mot en guldig med kulor på så blir den galet infekterad.. Och så försvinner det direkt när ja byter tillbaka.. JAG VILLE INTE ÄNS HA SPIKESMYCKE! Men det var det ända dom hade då, konstigt nog för dom brukar ju alltid ha stavar med kulor på som läkstavar.


Därför köpte jag en silvrig med kulor (eftersom att dt antagligen är guldmetallen som gör't infekterat) så då borde det inte bli infekterat.. Men då är den SJÄLVKLART för stor för mitt hål så ja inte får in den.Baaaajs

(mycket misstolkningar i detta inlägg)


Får nöjja med denhär jäveln sålänge

Anywayz, stod på gymnasiemässan idag o gjrode reklam för mitt gymnasium, Designgymnasiet.
Dessutom blir jag riktigt irriterad på att det nu var drygt 3 veckor sen som Scilla gick bort och jag vet fortfarande inte orsak! Ingen av oss vet enligt Henke.
Jag blir arg, Jag vet liksom inte efter tre veckor vad en av mina närmsta vänner dog av det är ju fan helt sjukt. Hur jävla lång tid kan en obduktion ta? Fan asså!
Ska fika med Jennelie snart iaf :) < 3 Ska prata med henne mer om det då, känns som att jag har så mycket att säga till henne om hela dethär.

Aja nu ska ja fixa dricka o sen blir fecke i Alby, ciaao

Inga kommentarer: