måndag 8 november 2010

Vi skulle ju förfan bli pantertanter tillsammans.

Nu har ja kommit in i att inte tro på det igen. Både igår o idag har ja varit rätt likgiltig, skrattat lite, gråtit lite men inge mer.
Trots att ja blir påmind om det vad ja än gör. För det första så tänker ja på det hela tiden. Varje gång jag ser mej i spegeln ser jag min piercing och blir påmind om att vi gjorde dom samtidigt och hon höll mej i handen o var så stöttande när ja fick en nål körd genom mitt ögonbryn(finns en video). Varje gång jag ska välja kläder så ba "den var hon med när ja köpte", "den hade hon en likadan" osv. På dom flesta platser ja är har ja varit med henne. Alla roliga tunnelbaneminnen var med henne, som när vi träffade Ernesto Guerra eller alltid när vi satt o förade o störde alla svennar, eller när vi satt o rappade Extacy, eller alla gånger vi träffat på nattens ros. Som sagt, allt tråkigt blev roligt med henne för med henne tänker jag aldrig "Vad ska vi göra??".
Trots att allt påminner om det så kan jag inte bli ledsen, för jag behöver mer bevis, för mej har det lixom inte hänt trots att jag verkligen vill inse det och ändå gjort några gånger.


Det blir typ att vi går till lägenheten imorrn istället, det kommer antagligen få mej att inse lite mer. Men egentligen vill jag bara förstå allt direkt samtidigt för dethär känns ju bara jobbigt o fel o lite konstigt.




nu har ja ätit också gottigott...
Kom av mej lite eftersom att ja gick iväg o åt mitt i inlägget. Den mesta känslan ja känner nu är att ja e väldigt lättirriterad, specielt på en viss jävla människa(kanske 2 men dt spelar ingen roll), och ja har värsta PMSen så ja tycker att alla (förutom dom som vet vart dom har mej) bara kan typ ta avstånd o int typ sms-ring-fb-tracka mej.. JAG FATTAR ATT DU BRYR DEJ OOOOKEEEEEJ. herregud..


Nånting får mej att motvilligt lägga upp domhär bilderna;


Hon lånade min tjocktröjja mycket den perioden.. precis i början av sommar09 på vinnes balkong :/

Påväg till Fanny för ett år sen, så gullig med Adidas-ryggsäcken! Vi såg dom tillsammans o ba "åååååh!" och ja köpte en rosa o hon en blå..

Typ första bilden på oss < 333 :/
typ n
ågon random fyllekväll i februari kanske, vintern 09




som sagt just nu kan ja inte komma in i att tro på det, och stör mej bara på allt o därför kändes dt fel att ladda upp bilderna. Fast jag kände ändå för dt :/


Lyssnar på FF av kent.. känns skönt o hemskt. Jajaj.. tänkte färga håret trots att dt bara känns lite för ansträngande och onödigt.men borde väl ändå liksom.. Asså ja blir så frustrerad över att ja bara är frustrerad över allting.


Från en fest hos phille i våras < 3
tyckte bilden var söt







Inga kommentarer: