måndag 29 november 2010

måndazmorron e naaaizz

..eller inte :(

Men bara man klarat sej igenom måndagen brukar veckan flyta på rätt fint faktiskt!
Bara sovit 3 timmar p.g.a min JÄÄÄÄÄVLAAA symaskin.
Den kan inte äns hjälpa mej me min tillpiffade hoodie, den kan inte äns sy en sömn, den kan fan inte äns sy ett jävla stygn! På riktigt asså ja e seriös! Något elektroniskt har aldrig förut fått mej så arg..
Jävla måndagsexemplar ikea symaskin.. Den funkade relativt okej dagen innan designday men då var jag också TVUNGEN att sy min kjol... Nu var ja bara lite kreativ o kirrade min gråa hoodie till en söt maghoodie men då kunde den inte äns sy en ända jävla söm.. så sydde på fickor o fållade hela by hand bara för att maskinen inte ska påverka mig o ja klarar mej fan utan den ;D Så ja satt uppe till typ 3 o sydde :I


Ni vet, bara en simpel grå HM-hoodie från början



Sen hade ja iaf utvecklingssamtal o fyfan va ja hatAR sånt. vene varför blir bara alltid så konstig/dålig stämning o pinsamt o ja vene.. O trots att min mentor mikaela e kind of jobbig så gaddar hon o mami ihop sej när jag kommer med starka argument för att ja ska sluta på tyskan... MEN SKIT IT DÅÅ! Ska fan kolla upp om dt gör nåt att få IG i tyska... ofta ja typ måste komplettera o hålla på om ja bara har dt i ett ämne!?
I övermorrn e det BUP-samtal.. feels werd. Men det är iaf bra att ja kan få lapp från dom som ja kan ge till min mentor så hon kan göra så att ja får mitt CSN trots lite extra frånvaro på senaste tiden.

Har iaf bestämt mej för att inte låta något mysigt tillfälle undgå kameran i vinter :) Blir ju lite mysigare att berätta vad man gjort på bloggen o mycket mysigare att titta tillbaka på vintern sen!
Men aa nu ska ja iaf stressa mamma me maten så ja kan åka till vinne någon gång..



zzzeya

Inga kommentarer: