måndag 1 november 2010

JAG HATAR GRANNAR!

asså det är ju så klyschigt med skitjobbiga grannar, men eftersom att jag bor i en svenne bostadsrätt så hör det väl till.(?)


Dom ska alltid prata om jobbiga fett ointressanta grejjer i hissen (specielt wannabesvenne-tanten som är en skitäcklig liten tant men verkligen inte vill stöta på o jag gör det i snitt en gång om dagen)


Man måste stå och hålla upp dörren för dom i typ en timme för dom e så jävla långsamma, sen säger dom inte äns tack!


Det mest irriterande är att alla renoverar och dom kan inte renovera normalt utan måste borra hela jävla tiden och självklart vid helt fel tider..


I sommras blev min syrras studentklänning snodd i tvättstugan, jävla parasitgrannar man har alltså.


Jag bokade en tvätttid idag trots att ja verkligen inte pallade, för ja måste tvätta min fred perry tröjja för ja ska skicka iväg den idag... Meeen, ja bokade spontantvätt också så när man ska in i tvättstugan o öppnar med blippen står inte vilket gruppnummer man har för den e lite cp om man bokat spontanis också, så ja visste inte om ja hade grupp 1 eller 2, men torkskåp 2 var på så antagligen var grupp 1 min!?!?!?
Men sen när ja kommer tillbaka efter en timme för att hämta min rena tvätt o stoppa in den på tork så ligger allt i en liten korg. Och i mina tvättmaskiner är någon annans tvätt och i grupp 2 så är det ingen alls och dom e lika inbjudande tomma som när jag lassade in min tvätt i grupp 1. Så man tänker lixom... OOOKEJ???
Jag kanske misstog mej men dendär jävla grannen hade ju bara kunnat ta mina istället? men dt e väl antagligen en jävla principsak för den :P
Men jag tänkte, jaja, och började hänga in i torkskåpet och så tänker jag "hmm vad torr allt vitt är", och så märker jag att allt det vita är smutsigt och aldrig äns blivit tvättat! Det var då jag blev arg på riktigt för jag behöver ju verkligen tvätta det vita mest för den jävla fred perry tröjjan e ju vit... assåå vaaafan!!!
Så ja fick sortera ut allt vitt, lägga in det i GRUPP 2 ISTäLLET(!!) Springa upp, hämta tvättmedel, springa ner... och då såg ja henne. Hon som hade tagit ut min tvätt, hon hälsade inte o utstrålade riktigt frånstötande signaler. Bitterfitta!
Så nu måste ja springa ner igeen så jag HINNER TORKA ALLT VITT OCKSå!!!..


Dt var värre än det låter, Snälla mamma kan vi inte köpa en egen tvättmaskin att ha hemma!


Och jävla blogspot, råkade välja fetstilt & kursivt o nu går det inte att ändra tillbaka.

Inga kommentarer: