söndag 14 november 2010

Fars Dag

Idag är det fars dag.
Synd bara att min papi inte finns i liv längre, Men hoppas du har en riktigt bra fars dag där du nu är!


Den 10/11-06 i en flygkrock under en konstflygstävling på Malta så hände det. Nu var det ju ett tag sen men det är ju fortfarande något av det värsta som hänt mej.
Efter att ha blivit av med Pappa trodde jag det var nog, men visst skulle en av mina bästa och speciellaste o underbaraste vänner också stryka med! 
Nu har det gått en vecka och tre dagar sen jag fick beskedet och det känns fortfarande lika sjukt.. Har inte varit lika känslosam senaste vardagarna och man har ju tänkt ju längre tid det gått att det känns mer o mer fel/uttjatat att sörja och liksom "Livet går ju vidare"!? Men det gör det ju fan inte, min bästa Scilla har lämnat oss och vafan jag kan inte bara gå vidare! Dt e ju fan Scilla :(


Jag märkte det också i Helgen, den var mer tårfylld än ja hade trott :/
I fredas så chillkrökade vi hos Carl, visst blir man mer emotional av alkohol men ja typ kind of bröt ihop hos carl..Och igårkväll hoa Vinne. Men det e ju ändå skönt på nåt sätt.
Men ja tror att det beror mycke på att hon skulle ha varit där! Vinne frågade innan vi drog till carl vilka ja tänkte ta med och ja bjöd sonia o josefin liksom, o kände att det var nån mer som borde bjudas. Självklart är dt ju Scilla.. Hon e ju typ den första ja skulle bjuda o hon var ju alltid me på sånt! Fan asså, Scilla o Sonia räknade jag som mina bästa vänner trots att ja kännt Sonia sen jag var skitliten och Scilla sen ja var typ 11? < 333 
Visst tänker ja fortf på det hela tiden men när man väl börjar fokusera på det slutar inte minnena komma.. Och just med henne har ja så mycke minnen som skiljer sej från alla andra :/ Dagarna med Scilla var verkligen riktigt sjukt roliga !
Och dethär e inte bara massa bullshit, jag skulle aldrig skriva nåt ja inte menade!
Men som tur är har jag ju Sonia o Vinne med flera :)


RIP Pappa (Gabor 'Gabbe' Varga), och grattis på fars dag! 
RIP Scilla Klum Karlsson, Kommer bli så jävla mycke tristare utan dej i mitt liv 


Saknar er, Undrar verkligen vart ni är nu! Döden är ett sånt jävla mysterum! :/


Fulla och roliga, Som alltid Scilla & Jag < 3

Eftersom att jag inte har några egna bilder så hittade jag en bild från nån MC-sida där pappa tydligen vunnit 3e pris med sin hoj :) Dt e mycket jag fått reda på om honom senaste åren, som att han finns med på Wikipedia (Han är ett världsnamn inom konstflyget) och tydligen varit med i Guiness World Record för att ha gjort 256 loopings på en timme!:) < 3



Nu ska ja göra mint-te.. cya < 33

2 kommentarer:

mats sa...

Hej
Jag heter Mats.
jag flög med din pappa några gånger
vid tullige.
En intelligent spännande person.
Väldigt tråkigt att han förolyckades.

Angeline Andersson Wahqwist sa...

vad hände med scilla?