torsdag 11 november 2010

Mörkbrunett, fett hett!

Då var man äntligen mörkbrunett igen o ja trivs som handen i handsken(lr detdär lät fel men whatev). Har ju alltid tyckt att ja passar bäst i dt också så, snarare det passar som handen i handsken ;D på mej.

mössan p.g.a fettigt o platt hår (;
          
en rad av egopics, bokstavligt talat..Men vadå lixom ;D e man snygg så e man, haha nee ja skojja bara.
Det är kul att skriva sånnadär egoboostande grejjer för alla blir så upprörda :]
 (kul att bo i ett svenneland ibland)


Iaf, never mind..
Skolan startade ju i tisdags. Eve kom hem till mej lite innan ja skulle dra o dt kändes bra för hade inte träffat henne på typ hela lovet :O
Sen drog vi dit och började kl 8 på kvällen. JAAA PÅ KVÄLLEN JA SKREV INTE FEL.
Bara för att DG e så coola som fick ett uppdrag att några utvalda klasser i skolan skulle få sy dräkter till Nobelfesten ;D Och industriarna skulle också göra nåt..
Grejjen var att vi skulle sitta 8 på kvällen till 8 på onsdag morgon.
Men jag drog tilll vinne runt 1 därifrån, sorg tär på kroppen. Jag kunde inte koncentrera mej på något som ja egentligen tycker e kul o enkelt. Trots att ja chillat o så hela lovet. Som idag orkade ja inte gå på matten, och ja har väldigt svårt för att koncentrera mej ordentligt. Jag har också mycket sämre minne och tycker mej se saker i ögonvrån som är något annat. Men man blir ju konstig efter sånthär.
Jag saknar henne, nu har ja börjat inse mer att vi aldrig mer kommer ses :(
DET ÄR SÅ FEL! Alltså, Just hon!
Fan ja hade så mycket fina grejjer hon skulle få i julklapp :( hon skulle blivit så glad.. :/
Och varför har det varit så jävla många unga som gått bort senaste typ månaderna/veckorna? Det är så läskigt. :(
Vem e på tur liksom? nej fyfan. Hoppas det e tillräckligt nu :(


Jag börjar fundera på vad jag ska ha på begravningen, för jag vill ha någon riktigt fin klänning. Och den ska vara färgglad!!! Men jag har ju färgglada finare klänningar men en hade jag på min födelsedag, o den andra på ett dop.. Till Scilla vill ja ha en som verkligen bara är för det tillfället som känns klockren. Jag tänker på en som fanns på Carlings förra sommarn (alltså 09)  som jag och Scilla och Jennelie hittade o jag var nära på att köpa den och Scilla ba "Ååååhh vaa fiiin du mååste ha den!" För den satt jättebra också.
aja, ja hittar nån.


Nån har budat på min ex. Vinterjacka på Tradera så kommer förhoppningsvis få några hundra att köpa klänning för :) yyaay

haha en sista egobild men ja sitter på Syrrans dator o har typ inget annat på den så acceptera lr dra!! (hähä ja e så bitchy)
 aja nu börjar robinsson. cya <33

Inga kommentarer: