fredag 5 november 2010

-

Nånting helt jävla ofattbart har hänt. Jag är inte redo än att skriva vad det är men det kommer stå framöver.


Har legat uppe till 4 och gråtit, tror att det var runt 3 som jag började förstå det lite mer. Mina ögon ser bokstavligt talat ut som hamburgare och innanför min panna värker det galet. igår efter beskedet tänkte jag bara på samma sak om och om igen och det har ju inte hänt trots att ja egentligen vet att det har det och ja vet inte när ja kommer förstå det helt. Fan, nej det har inte hänt.
Jag e så jävla förvirrad och går omkring och vet inte vart ja ska ta vägen, nyss ringde det och ja svarade och insåg attt ja kanske inte borde ha gjort det för ja är inte lika stabil som ja trodde. fan fan fan fannnn, vad ska ja göra?' vad fan gör man?? Ja har tänkt på dt sen igår när ja fick veta dt och 4 bra vänner vet iallafall om det så ikväll ska vi bara samlas o ta det lugnt hos son. trots att ja tänker på dt hela tiden fokuserar ja på annat men om ja väl fokuserar på det känns det bara konstigt o ju mer ja tänker på dt e dt bara konstigt... o ja vet inte vad ja ska göra men tänkte iaf gå upp med kaffe till vinne nu och kanske titta på studiobilderna från igår. Man får väl iallafall försöka ignorera dt för ett litet tag, och ta tag i det när det sjunkit in mer.


Natten var hemsk, kunde inte sova för ja grät och kunde inte tänka på att ja var trött. När tårarna väl tagit slut kunde ja knappt somna för min panna värkte för mkt.. när ja väl somnat vid 4 vaknar ja vid 6 av att min panna gör för ont o mitt ansikte sved o ja var ldeles för trött o mina ögon gjorde ont. Samtidigt var ja så trött att ja nästan drömde när ja blundade och jag såg bara obehagliga saker när ja blundade och det kändes som att det ja såg var trasigt, min drömm var lite trasig visuellt o hade buggat typ o blandades ihop av lite fler ofullständiga drömmar samtidigt som allt såg ut o va gjort av bamboo hoops så allt var bara helt sjukt.
Men jag är så underbart glad att jag har min älskade älskade vinne o ja vet inte hur dethär hade varit annars. Tack för att du finns älskling och tack ni underbara vänner o ja vet tt dt e jobbigt för er också < 333

Inga kommentarer: