tisdag 23 november 2010

Från 8an levlar ja ner till 7an! ;D

Sitter i soffan med Mami och tittar på sopranos fast ja e ju mest inne i datorn..
Jaha då ska ja tydligen byta rum :) Från övervåningen till undervåningen för att ställa typ behöver det. Känns ändå jävligt najs! Då får jag större rum + balkong i rummet!! Och behöer inte vara lika tyst när Stella sover :D O måste inte springa upp o ner för trappan hela tiden( uno problem är att då kommer ja bli fetare haha men whateva ;). Men då måste isolering kirras för det är en lyhörd vägg alltså :O
Men naaajs.. Men mitt ända krav var att jag skulle få en ny palmsolnedsgångfondvägg i det nya(en sån jag har i mitt rum) för det e typ anledningen till att ja inte vill byta :P



Ja o min fina fondvägg :D < 3 3 3 Never leave ya! ;D och dt finns maassa bilder genom tidern på oss.. haha. Nej men den har sentimentalt värde för mej och bidrar med en bra stämning 24/7 så som sagt, mitt ända krav är att vi sätter upp en sån i mitt nya rum :)!


Idag efter skolan så åkte jag o evve till slussen o vandrade upp på götgatsbacken in till BIK BOK. Har länge velat ha en svart kjol som inte e en vanlig tajt tub... Vill ha något som typ e lite pösigare då ja ibland känner mej lite korvig i de såkallade "tindrakjolarna" (vene riktigt, evve sa det nån gång, asså inte att ja va korvig i dom utan kallade det för tindrakjol :).
Men iaf, har spanat in en på Bik Bok, som ja tänkte på men aldrig hade provat.. så  prova ja o så ba "aaaaaw:D" o så ba 249:- !!! O så ba "Men dt kanske e värt det.. :/" Jaja.. får väl köpa den då!! Hittar typ aldrig nåt snyggt i affärerna längre så tänkte slå till på't. Sen sa hon som jobbade "Du vet väl att det e halva halva priset?" O ba "VA!?:D :D:D:DD:D:" Vilken trevlig överraskning! Vad glad ja blev :'D
Så fick en 249kronors kjol för 62kro! O då hade ja dessutom råd me en superfin kind of magtröjja som ja har en kind of grå redan men e trött på den o vill ha en vit o den var vit :D
Älskar att fynda < 3

Blev by the way så irriterad på nyheterna imorse. Eftersom att 43% av tjejerna i andra ringen röker (vilket e väldigt mycke o dt har ökat genom åren) så har dom kommit med den superduperzmarta ideén att förbjuda rökning för minderåriga.
Vart är världen påväg? Haha, ja menar när dom flästa börjar röka är dom inte äns är straffmyndiga än(så då spelar det ingen roll om det e olagligt, ska dom typ köra hem smygrökande 12åringar till föräldrarna eller vad!?) Och har dom aldrig hört om den onda cirkeln. Förbjudet= Spännande. Och rökning e ju redan spännande för småfjortisar så då blire ju ÄÄÄNNU mer spännande. Och ofta en polis ska gå fram till varenda rökande ungdom på stan o be om Leg. FATTA hur mycket konflikter det skulle bli, tänk om man bara tar typ ett bloss? Ska dom verkligen ödsla tid på sånt när det finns så mycket bättre. Nej jag tror verkligen inte att det är ett steg i rätt riktning.

Ett jävligt bra förslag var från en norrman; "Gör som här, höjj priserna". Fan vad rätt asså, när vi var i Trysil (Norsk Skidort) Kostade ett paket Marlboro Silver 82 Norska Kronor =  94 svenska kronor. Vem fan vill punga ut så mycket för 19 cigg? Jag tycker priserna nu är absolut max-max-max. Höjdes dom lite till skulle ja trappa ner helt klart.
LYSSNA PÅ NORRMÄNNEN; DOM ÄR SMARTARE ÄN VI TROR!




Ska avsluta med en sista grejj, Har skrivit väldigt lite om min söta pojkvänn här i bloggen.Du betyder så mycket för mej och e så glad över att ja har min älskling. Än så länge 1½ år med dej :) Tack för att du finns myset < 3333

Inga kommentarer: