fredag 5 november 2010

Scilla min älskade vänn

Jag tänkte bara skriva lite kort. Har så mycket att säga, men har bara typ 5 min på mej innan jag ska åka till Sonia och bara chilla med vinne, rogge, sonia o manne.


I tisdags messade jag Scilla och vi bestämde att jag skulle hem till henne i onsdags. Hon lät jätteglad för då hade vi inte setts ordentligt på ett litet tag.
I Onsdags messade jag henne men fick inget svar, provade att ringa men luren var av.. Jag tänkte att vi ändå hade bestämt så ja åkte dit ändå. Men kunde inte koden till hennes korridor så åkte tillbaka..
Igår (Torsdag) ringer Henke vid 5 och säger att Scilla är försvunnen, det make sense eftersom att jag inte fick tag på henne, gav henke lite nummer till lite folk. Hon hade inte varit på jobbet o inte heller sjukanmält sej. Inte alls likt Scilla att göra något sånt, inte äns om hon skulle må helt förjävligt skulle hon göra så.


Senare sitter jag o rogge på ringengården och jag kände på mej innerst inne men man är ju så naiv o tror att det inte ska ha hänt något. Vi förséker ringa henke men han svarar inte. Vid halv 12 ringer han upp och jag hör direkt det som man inte vill höra.
Henke o Scillas mamma hade med några poliser öppnat upp hennes dörr, och hittade vår älskade underbara scilla på sängen.

Obduktionen var idag men än så länge vet jag bara att det var något med hjärtat.



Varför Scilla? Hon var den mest underbaraste människan och det kan alla konstatera, Jag beundrade alltid att hon var så stark trots så mycket skit. Riktigt underbar men tyvärr för självdestruktiv för sitt eget bästa(tyder inte alls på att det var självmord för det var det verkligen inte).


18 år och så mycket framtidsplaner, så mycket livsglädje och så jävla rolig o social! äntligen fått en egen lägenhet och ett jobb som hon älskade..








Nu måste jag gå ner till bussarna, måste bara skriva att jag fortfarande är i chock. sånthär händer inte..Och jag tror fortfarande inte på det. Skriver mer imorrn,
Vila i frid underbara scilla! < 3 < 3 < 3 :(



Inga kommentarer: