onsdag 24 november 2010

Vilken färg har själen älskling

Började göra sallad och lyssnade på musik, började lyssna på Kent. Dom är så jävla grymma o berör verkligen, och dom får mej verkligen att tänka på Scilla.
Vet fortf inte vad jag känner, samtidigt som tiden går o man tänker att det är passerat så har det ju bara börjat. Jag vet ju fortfarande fan inte äns vad som orsakade det! Hur jävla lång tid kan en obduktion ta? 
Jag har aldrig hanterat sorg på dethär sättet förut.
Oftast känner ja mej bara normal, som om mitt undermedvetna vill tränga bort dt eller nåt o sen blire som nu att det kommer upp.


Men iallafall så hände sen en grej som ja hade önskat men samtidigt lite galet o man försöker hitta en naturlig förklaring. Men ibland så finns bara den naturliga förklaringen att det var nåt som vi kallar övernaturligt, men aa avgör själv.
Gick in för att kissa i badrummet nyss på övervåningen(hehe jaa men ja måste skriva det för att det ska vara sammanhängande) och så tänkte ja på scilla o ja vet inte riktigt  vad ja gjorde men jag kom verkligen bort i tankarna o satt där o tänkte på henne o sen kom jag på mej själv med att göra det. Ovanför vårt badkar har min syster hängt upp ljuslyktor från indiska, ni vet sånna små som hänger i kedjor typ.
Iallafall, när ja öppnade ögonen så rörde alla dom på sej fram o tillbaka. ( :O )
Och det var mycket, Och det slutade aldrig! Alltså, nånting kan inte börja gunga fram och tillbaka av sej själv.
Jag vet att det var hon, visst det låter flummigt, men jag tror så grovt starkt på sånt och det kanske också är då som man är mottaglig för det. Jag såg vad jag såg, och vad jag såg var något som inte bara kan uppstå sådär.
Något som gör det ännu troligare är att jag ändå verkligen verkligen velat se något sånt här och tänkt på det mycke sen dt hände, men samtidigt som det skrämmer mej har ja ändå kännt att det skulle vara läskigt och det känns som att jag kanske undermedvetet blockat sånt från att hända.
Och nu blev jag ju inte rädd alls.




En låt som Scilla visade mej, O slutet är bäst.
Hon påpekade att det låter som att han säger "Jag älskar dej" På ett ställe där han inte säger det o hon tyckte dt var gulligt :)





Hoppas du har det bra nu älskade vänn < 3

Inga kommentarer: