söndag 21 november 2010

Vi har bara varandra

 Tillslut fick jag min sallad och jävligt god var den :) Fanns faktiskt en kvar på folkis-ica!
Träffa Sony och Issa på götgatsbacken också så det var itne så att ja bara gick ut för salladen ;)
Nu ska jag nog göra Mint-té och chilla läget.

Men btw, Jag älskar verkligen programet "Så mycket bättre" på 4an! För er som inte kollat på det så är det Lasse Berghagen, Lill-babs, Plura, Petter, Thomas Di Leva, September och Christer Sandelin som bor i ett hus i en vecka och alla har varsin dag då dom andra tolkar dens låtar. Det e så kul att titta på för alla e så mysiga och har riktigt sköna personligheter :D

Speciellt Thomas Di Leva! Man typ skrattar hur mycke som helst varje avsnitt för att han e så flummig o säger så fina saker ^^
Här är iaf dom enligt mej bästa tolkningarna även fast sista avsnittet inte äns varit :)




September tolkar Petters Mikrofonkåt






Plura tolkar Petters Logiskt







Petter tolkar Lasse Berghagens Stockholm i mitt Hjärta





Och sen en låt av Thomas Di Leva som inte har med programmet att göra men den e så bra :D))



Tydligen så kände Vinnes Mamma honom när hon var ung, måste fråga henne hur det var haha :) Han e ju så söt i sina kaftaner, speciellt me crocks till ^^

 cya < 3

Inga kommentarer: