onsdag 5 januari 2011

15:Mina drömmar

Kan variera ganska mycket. Vissa perioder minns ja alltid drömmar o vissa perioder minns ja aldrig. Vissa perioder kan ja också bli påmind lite om va ja drömmt under dagen om ja gör något särskilt. Ibland kan ja få upp minnen av drömmar fler år efter när ja tänker/gör nåt särskilt.

Det har hänt mycket senaste tiden/året /ja vene riktigt hur länge att ja har varit uppe på ett tak (eller liknande) och hoppat o så har ja flygit väldigt högt o okontrollerat som på månen typ fast det har ändå varit kul fast tillslut så har ja hoppat lite för nära kanten o trillat ner o påväg ner tänker ja alltid "fan ockå, nu kommer ja ju att dö" o sen vaknar jag. På senare tid började ja drömma liknande fast inte just att jag e högt upp. Nån gång var jag på eriksdalsbadet(fast dt såg annorlunda ut) o när man skulle gå upp ur basängen var man tvungen att typ kräla upp i nån grej som liknade en vattenrushkana(fast inte hal) men sen när ja väl var påväg så märkte jag att det var skithögt upp o det fattades massa material på sidorna så det var jättelätt att trilla ner o det var verkligen skitläskigt i drömmen o ja ångrade att ja inte hade tagit den normala vägen (för sen fanns dt typ en vanlig ändå) o aa ja va tvungen att fortfsätta... Det e som att tanken bakom mina drömmar är "Något kul som sen visar sej vara lite jobbigt o risky"...eller nåt hehe ja vet itne riktigt men det e nog hur ja skulle tolka det. Så ja typ ger mej in i för mycket som ja ångrar? hmm

Det e kul hur känslor blir så starka i drömmar. Ja drömde för nåt år sen kanske det var att det gick omkring en t-rex på södermalm o sen kom den till ringen o ja visste inte riktigt vart ja skulle ta vägen o sen blev byggnaderna förstörda så ja såg in till grannarna. Det var skiiiiitläskigt fast nu så skrattar ja ju åt det haha :)

Inga kommentarer: