tisdag 11 januari 2011

Bob Marley o dumma tindror

Tänkte bara tilläga innan ja somnar att idag fikade jag med sony.. Fick min juleklapp från henne :D Ett par jättefina örhängen som ja tyvärr inte orkar fotta o ett JETEFINT BOB MARLEY-LINNE!! :D LOVE IT!! Ända problemet e att Ck har en sån t-shirt med samma tryck o färg så han kommer ju tro att ja ba härmar loss fast aja det gör inget :p Han märker kanske inte dt.. ^^ (ellr helt enkelt bryr sej inte)

Jag målade nyss naglarna. Är lite rädd för att min IQ påverkas av all hårspray/aceton/nagellack/m.m. användning då jag sprayar håret ganska mycke varje dag inomhus o råkas alltid andas in det. Mina naglar är alltid målade o har varit det sen sjuan alltså typ 5 år. Jag acetonar bort o målar på nytt ca en gång i veckan kanske.. Och aa dessutom färgar ja håret väldigt mycket. Fast hårsprayen är nog värst :I Försöker att inte andas in det men ibland blir ja typ snurrig när ja använder det, Allt damm i mitt förra rum luktade hårspray, och en gång när ja hostade så smakade det hårspray (ska man skratta lr gråta?:p ) Aja hoppas på bästa, ja undrar egentligen hur mycket det påverkar. Dock känns det inte speciellt nyttigt

Måste bara tillägga snabbt: ÅÅhh nu äre avsnittet när dom åker till Ryssland :D! Klart ett av dom bästa!
"Hårs komm in, We break leggs, krush, boil, zen glue."
"How do i put this... WEE...ORDERED...A BUSS!!"
"Comon, Why do you think i brought you on this trip?" Hahah.. se det:)

Iaf här e linnet.



Fick ingen bra bild riktigt så här e båda jag tog. Kanske inte till dom legginsen men annars fett me najs linne :D Tack son ♥

Där till vänster ser man lite av örhängerna också :)

Inga kommentarer: