fredag 14 januari 2011

Punky Reggae Party

Idag var ja i skolan o bla bla fett intressting, sen iaf efter skolan så åkte jag o fanny till tjärhovsplan för att möta upp heddo. Det vi skulle göra var att vara med i en reklamfilm för metro som ska gå på typ alla kanaler förut skogstv o sånt :D! Tjoohoo. Vi tre skulle vara ett punkband. Innan vi gick upp till Filmtecknarna (som är Mami o Jonis jobb) så svängde vi förbi smink o perukmakarn för att köpa najs hårsprayfärg som går bort efter en tvätt. Heddo köpte uv-rosa, jag köpte röd och fanny köpte svart.
Vi fixade oss inne på toan och asså domdär jävla sprayfärgerna var ju starkare än hårspray o vi stod ju där inne o sprayade så man knappt kunde andas o vi blev fan lite höga på detdär asså hahahah. Nej då det blev vi inte ;) Vi bara kände oss väldigt konstiga. Och aa lite höga faktiskt.
Sen gick vi ner till greenscreenen o blev filmade när vi spelade instrument :)
Det var skitkul verkligen! Jag märker verkligen att jag älskar att stå framför kameran.. Och det ringde ju en tjej som hittat mej på filmcafé.se också som ja ska fika med imorrn o bli fottad för en roll :)!! Visserligen ska ja se ut att vara 15 men det e bara att ha typ mina uggs o sminka mej så ja ser lite mindre ut o aa så ;D
Bifogar en video från idag också ;D
Nu måste ja sova, klockan e 2, visserligen börjar ja halv 1 imorrn men ändå ^^
natti ♥





Naw! Hedda var helt rosahårig ^^ Själv hade jag röda slingor.

Fanny hade svarta o rosa (; Vi fick sån flashback från när man var liten o färgade håret me sån..

Jag och sjukt svårväckt lillsyrra



Fanny Heddo Jag

Aa ja va ju trummis dårå. Kanske för att ja spelat trummor förut.



Gillar denna

och denna

den e cool

hehe den med!

jag sitter o trummar o blir filmad

Den e fin :D