lördag 22 januari 2011

nånting

Med tanke på hur många besökare jag har dagligen får ja väldigt lite kommentarer. Finns kanske inte så mycket att kommentera men ändå, kom igen kommentera lite mer dt e kul (;
Iaf, Snart ska jag + jennelie + sofia dra till mediumet :D Så jävla spännande! Så det får bli ett kort inlägg.
Fredagkvällen igår började med att sony förade i mitt rum, innan vi visste vart vi skulle. Cesca kom hem från chile igår o har varit där i 1½ månad så vi drog ner o träffade henne + hedvig + bella i skanstull :)
Sen kom Mårten o Josse också.. stod o hängde lite sen kunde vi tydligen dra till sofia (hennes brorsa fyllde 27 så dom satto firade honom hos henne) så jag o sony drog dit o krökade lite mer o sen kom henke, bullfull med en fin hatt, o nötter kom ltie senare o sen kom lena o britta. Men då skulle jag o sony dra!

Ikväll äre nån skitstor lokalfecke tydligen, fick reda på igår att det e Hassan som gick i min grundskola som har den o ja e bjuden men det e typ 1000 pers bjudna såå ... aa får se hur ja gör
shhhiiit va brådis ja har nu :O
cya

1 kommentar:

Hedda sa...

folk e dåliga på att kommentera bloggar! :/