söndag 23 januari 2011

Chillin' söndag!

Nu sitter ja i vår stora gröna soffa  i vardagsrummet o typ chilläär... e ju söndag.
Kom hem runt typ7  från vinne o åt middag annars såhar ja inte gjort så mycket. Ellr efter maten har ja passat lillsyrran fram tills nu o nu e ja jävligt röksugen :o
Men har bara rökt 1 cigg idag så ja e fett me duktig :D

Igår var jag ju hos medium :o Orkat inte skriva vad som hände just nu men det var jävligt häftigt.. Hon fick kontakt med Sofias mormor, Scilla och min pappa. Men som sagt skriver vad som hände när ja orkar.
Sen efteråt så drog jag o jennelie o åt på pingvinpizza (bästa pizzan i stada!) o sen chillade ltie hos mej.. Planerna var oklara men slutade med att ja o fanny drog till lokalfesten! Det var galet mycket folk, kanske drygt 200.. Det var kaosat flera gånger för att det var så många o så men träffade många ja kände vilket var kul :) Fanny träffade några gamla kompisar som vi hängde med, dom var riktigt sköna!
I början hade ja galet låga förväntningar, typ elverket haha, nejmen det visade sej  vara riktigt najs!
Problemet var att några civare hällde ut resten av min vodka, hade typ en fjärdedel kvar, men ja brydde mej inte så mkt för man kunde köpa dricka där inne (Haha, ägda;) så kvällen blev väldigt kul ändå!
Här e lite pics som ja tog igår


Jag o Fanny i köket, typ lite småfulla o spexiga

Skitdålig bild på dansgolvet utifrån köket :p

Haha sötfanny!


Hade ltie fler bilder men ääh pallade inte lägga upp dom.



Inga kommentarer: