måndag 17 januari 2011

Skofetischtindro

Åh vad jag älskar skor... Såg att Nelly har fått in sina Matsumoto 3 igen :O :O :O!!
Dessutom två stycken lite spexigare..

så galet snygga... Jennelie har dom vanliga till vänster och åh va fina dom är! Jag gillar dom i mitten :) Fast egentligen vill jag nog ha dom till vänster mest :) Grejjen var den att jag tänkte köpa dom innan nyår men då var dom slut så ja köpte domdär andra istället från have2have, men nu känns det så hemskt att dom finns igen såhär kort efter nyår :I Ska förhandla lite med mami.
Några andra jag tycker är superhärliga är dessa:

Så fina! Fast det borde vara stängd tå ;) Men dt gör inget :D Endast 299 på Nelly... faan varför finns så mycket fina skor när man just köpt upp det mesta av sina pengar?
Och varför blir det så snöigt att det integår att ha klackskor på vintern :( dum-sverige

Hon från Blocket som äger domdär zebrarandiga marbleskorna har fortf inte svarat, men jaja det gör hon väl snart. Men grejjen med dom är att det inte heller är vardagsskor så ja "behöver" ändå ett par Matsumoto ;D Perfekta om man vill vara lite lång till vardags ;) Jag älskar verkligen kilklackar! Just att det är så snyggt, bekvämt o enkelt att gå i o dessutom passar bättre till vardags :)
Men nu hade sonia tydligen slutat tidigare så måste göra mej iordning så vi kan dra till dansaffären sen :)
Pyusss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, nu är det jag som istället väntar på ditt svar! :P

/Hon från Blocket

Tindra Varga sa...

Haha nu blev ja förvirrad! E det du som äger marbleskorna? ^^