lördag 8 januari 2011

Grooveshark ♥

Älska grooveshark! Som spotify fast på nätet! O man behöver itne äns vara inloggad o det KOMMER INGEN REKLAM! :D Suckers på alla spotifyanvändare ;D

Iaf, ikväll blire fecke! Som vanligt håller ja på med 100 grejjer samtidigt just nu typ rensar en låda, sminkar mej, messar, facebookar, googlar, bloggar, bluetoothar bilder till datorn o överför bilder från kameran. Har nog glömt nåt. :I Jo ja vet itne va ja ska ha på mej bäääjs. Men aa ja hittar nåt as usual ;) ja lovar att ja kommer sluta me domdär Ida Sjöstedt legginsen ja haft typ varje dag sen nyår ^^ Köpte nya skor idag :D! a
ajjaa cya ♥


Bilden framhäver itne deras bästa drag :p Men ja gillar't iaf do me snygga på riktigt.

Vene om ja nånsin la upp bild på den men ja älskar iaf denna tröjja :) 99 spänn på gina !

Min nya adidas, tog ju bara en bild när den hänger. Här syns den bättre ;) Älskar't!

Jag hos myset igår :) ♥


Älskade mitt hår iförrgår, dock gick det itne att fånga på bild som det såg ut irl asså min kamera suger verkligen..


Måste sluta nu. Cya ♥

3 kommentarer:

Hedda sa...

Bättre bild på skorna om någon vill se: http://noalarms.blogg.se/2010/august/lite-grejour-som-jag-kopte-pa-sommarrean.html
:D

Hedda sa...

feel free att sno min bild btw :)

Tindra Varga sa...

aah najs! :D
Ja orkade verkligen inte ta en bra bild :I