onsdag 5 januari 2011

Sugig blogupdate

Yes, det hare varit. Men men, sorry då;)

Har varit mycket shopping o mycke chill hos vinne...
Har typ itne alls varit festtaggad, eller bara ifall nån bjudit mej, men aldrig orkat leta liksom eller frågat runt.
Just nu sitter jag iaf o äter min favoritsallad och dricker chailatte.. mmmmm :] Hoppas ingen i min familj kommer hem snart o stör min chilldos i vardagsrummet... känns fett typiskt :(
  
Icas sallad.. förstår inte egentligen varför ja har sånna craveings för den. Och Espressohouse Chai latte.. mm


Eftersom att ja typ itne gjort nåt spec så har ja inge spec att skriva om meeen aa.. igår var ja o Hedda först på ungdomsmottagningen o sen checkade lite i butiker. En najs lady på gina tricot hade missförstått rean o trodde att alla smycken var det så jag betalade typ 110 spänn för lite, fett värt ;D
Så köpte ja ett linne o en halsduk på weekday, linnet var mer sommrigt men ääh dt va på halva priset så :D!
Men aa dt va najs! Idag köpte ja också adidasbyxor, måste prova dom sen :)! SNeakers'n'stuff har värsta rean!! Alla adidagrejjer e på halva priset! Funtar på att returnera adidasen ja köpte på stadium o köpa en på s'n's istället... tror att ja gör det imorrn faktiskt :)

Beställde två parfymer på nätet en igår, o en i förrgår, o båda kom fram idag! Najs med fett kort levtid ! Och ja älskar att hämta ut paket från posten, så kul :D!
Jag har verkligen lärt mej att man inte ska köpa parfymer i butik! Det är så galet mycket billigare på nätet o vissa sidor e tillome fraktfria!
T.ex dom som jag köpte:

Naomi Campbell Cat Deluxe At Night 30 ml EdT var den första ja köpte. Den blev jag faktiskt besviken över internetpriset :/
På Åhléns: 299:-
På Parfym.se: 229:-


Paris Hilton Heiress 50ml EdP Var den andra jag köpte (jag vet, det e lite pinsamt att det e paris hilton o flaskan e ganska ful, men den luktar så galet gott!) och dethär var värsta kapet!
På Åhléns: 754:-
På Baressoshop.se: 249:-  (typ 500 spänn billigare!)

Så aa googla runt lite, jag rekommenderas iaf parfym.se och typ lite andra, det e bara att googla på typ "Parfym på nätet billigt" Så kommer dom bästa upp :)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du köpt kosmetika från denna sida https://www.beautyworldsweden.se ?
Ge gärna dina rekommendationer