onsdag 19 januari 2011

Mina nya bästisar

Jag o Vinne åkte till Skarpnäck o mötte upp en jättetrevlig Blocketannonsörska (vafasen heter det eg?) o så köpte jag hennes Zebrarandiga Nelly Marble Shoes ellr va dom nu heter! Åh dom passade perfa på mina fötter :D!
Tänkte skicka ett tack-för-en-trevlig-affär-sms till ex-ägaren fast kom på att man kanske inte gör sånt i sverige :p Haha nee skojja bara men ja vene.. Om hon läser min blogg ser hon ju att ja e nöjd!
Hon fick 200 extra än vad priset var från början så hon e ju säkert också väldigt nöjd :)
Iaf, bildeer!
(Dt e svårt att få fram deras bästa sida me min tönt-mobilkamera men langar lite olika)



(O dom e helsvarta, det matta är alltså inte grått som dt ser ut på bilderna)

Men visst e dom fina? E så glad att ja äntligen fick tag på dom!

Inga kommentarer: