måndag 17 januari 2011

kul händelserik helg, lite bloggande

ja ojdå!
Men aa.. Kul helg :)
Fredas:
Var i skolan i 1-2 timmar, drog o blev intervjuad o fottad för en ungdomsserie på Svt, kollade rean på hm i götgatsbacken, hittade detta linne:

Spanat in det förut men tyckt att det varit lite..njaaee.. fast nu tänkte ja ba "Äh vafan" o köpte mitt första gröna plagg typ :O Bilden gör inte linnet rättvisa


Iaf, sen drog ja o mötte vinne nere i slussentuben o vi och sonia som kom sen mötte Pontii o Madde + deras lille hund som ja aldrig träffat förut som var jättegullig liten valp! Men aa iaf så kirrade vi dricka(jag kirrade Good Ol Sailor vodka igen) o sen åkte ja o vinne till mej o åt o fixade oss (ellr ja fixade mej, vinne lekte me Stella undee tiden. aaaw ja måste ladda upp denna:)



Aa sen drog vi till Solna o där vare fecke! Orkar itne skriva med det var många ja kände där och många ja inte kände o det blev typ massa draman under hela kvällen :P Nån skulle slå nån, nåns mobilvar borta så alla skulle visiteras, nån spydde o nån blev kallad hora.. Men aa typ. Mycket kul hände ändå :D
Fast inte lika kul när vi drog runt halv 3 och det var 28 min till tuben :I
Slaggade hos vinne.


Sonia o Josefine

Mattias e creepo. Vevve (blå skjorta) fyllde 18 vid 12-slaget så alla på festen sjöng :D!
Så fick jag vara med också.. Det är ju min blogg väfään :)

Söt på vinne :)!
Hade bara bilder från detta tillfälle o inte på några andra än på dom i denna hörna.

Lördag:
I Lördags åkte jag hem från vinne, fixade mej o sen runt 4 drog ja till Högdalen där Sofia bor, Jennelie var också hos henne o det var riktigt kul,dom e så underbara tjejjer båda två :)  Och vi ska till ett medium i veckan!!!!! :O Får skriva mer om det nån annan dag.



Snodd från Jennelie, Jag hoppar i Sofias säng o ser allmänt tokig ut  
 Vi drack lite öl o åt lite kyckling med potatissallad,mmm. När jag är "bakis" brukar ja varken kunna röka cigg eller dricka nåt med alkohol med då kunde jag tydligen både och.. Vid 7 drog vi till Ica i högdalen o var allmänt glada o speedade o stressade för jag skulle hinna med en tunnelbana o köpa en sallad innan så ja gjorde't o sen hoppade på tuben för att jag skulle till Kista o kolla bio med vinne rogge och ted (och teds 2 kompisar). Grejjen var den att filmen började en timme senare än ja trodde så aa... hade inte behövt stressa ;)men men då han ja äta innan!
Vi såg filmen Devil iaf... Den var bra, dock kändes den kort :)
Efteråt åkte jag och Vinne till honom o tittade på nån komedi och åt chips.. asså ja älskar domdär chipsen!

alltså det är nåt jävligt gott med dessa.
Söndag(Idag):
Idag, typ ingenting. Ellr joo iofs vaknade ju hos vinne och det är alltid mysigt :) Men ja e fettmesjuk :( kanske stannar hemma imorrn.. fast nee fast jo fast aa måste kolla vad jag har för lektioner imorrn.. fuuuuck Svenska B och Engelska B.. :I faaan ja skulle till biblioteket i veckan för att låna en bok till svenskan :/ aa men najs då behöver ja ju inte vara i skolan imorrn så kan mami sjukanmäla mej, jaa :D! Behöver ju ändå friska till mej. The problemo är att jag och sonio och heddo ska till dansaffären på hornsgatan o kolla massa tindroörhängen och lie mer men iofs kan ja ju göra det ändå :)
Aja just nu sitter ja bara i min säng o har Rush Hour som bakgrundsljud (haha har verkligen förstört den filmen för mej, haft den på i bakgrunden flera gånger men vet fortf inte vad den handlar om typ) och aa..
Chillar ner :)

Inga kommentarer: