lördag 29 januari 2011

Jag sa ju det!

(Nu ska jag snart färga håret, har precis klippt mej lite, så måste skynda.)

Det satte sig två duvor på balkongräcket samtidigt när låten "Bara om min älskade väntar" började, tänkte direkt på Scilla o Pappa :') Lyssnar nämligen på spellistan ja gjorde typ efter att Scilla dog.. Jag pendlar så mycke från att inte tänka på det o typ va nära på att börja gråta these days, men det händer aldrig att ja faktiskt gör det, bara när ja e full typ.. Förhoppningsvis blir ja inte så ikväll (ska på fest hos Dounia). Nu var det ändå 3 månader sen.. o har haft så mycket annat att tänka på..
Henke har tydligen fått medelande om att dom fått mer info om vad som hnde henne..Men eftersom att dt e helg får vi inte ut det förän måndag.. fan!
Dessutom har ja massa invecklade tankar som ja inte riktigt kan skriva om i bloggen som typ är det mesta ja tänkt på senaste veckan, så man kan väl säga att ja e lite emo these days, o därför fruktar ja att typ börja fylleböla ikväll.. Hehe. Aja, får helt enkelt se vart kvällen tar mej. Men jag e bara så sjuuuuukt kröktaggad så ja vill inte heller festa nykter, vill bara supa o se hur kvällen blir.
Nu måste ja färga håret..

FÖresten! JAG SA JU DET, Jag sa ju att denhär vintern inte skulle bli lika varm som den förra! Visst kanske det har varit typ -16 nån enstaka dag men det har aldrig blivit riktigt kallt, det typ cirkulerar kring 0-strecket hela tiden! Det känns som att jag säger "Jag sa ju det" väldigt ofta... Kanske borde folk börja lyssna på mej lite mer?

;)

Inga kommentarer: