onsdag 19 januari 2011

STÄDA

Nu måste jag verkligen ta tag i mitt rum.. Har fortfarande inte målat klart två halva väggar o det måste ja göra i helgen o dessutom e det massa grejjs på golvet som ska in i lådor osv..
Joooobbbiiiiggggttt...
Men okej nu måste ja ändå försöka :)

Juste!!! På lördag så ska jag + sofia + jennelie till ett medium. Så jävla spännande ! Kommer skriva allt sen :) Hmm vissa kanske inte riktigt förstår grejjen med medium, samma sak med anden i glaset. Men ja orkar inte äns förklara, tror man på det så tror man på det, Dom som gjort det tror på det eftersom att man då blivit bevisad att dt inte är nån som flyttar glaset.

Hehe juste, det var lite gulligt, min 2.5åriga lillasyster kom in i mitt rum o såg mitt löshår ligga på sängen o ba "Det ligger ett hår där!" Hahah så söt... Så jävla kul när barn börjar prata :D!

there she is!

Inga kommentarer: