söndag 2 januari 2011

Nyårspics ;D

Orkade aldrig ladda upp bilder innan ja skulle dra, woops :p Så här kommer min nyårsoutfit + lite najs pics från kvällen.
Vi förade hos rogge Jag, vinne, rogge, pontii, carl, tina, ted, matte, robban o madde. redan då var ja typ stressad o allt kändes lite jobbigt. Sen stressade vi till slussen o då vare typ 3 min till tolvslaget o mina skor var SKIITJOBBIGGAA att gå i p.g.a all snö på gatorna (faaan) så fick stödja mej på rogge hela vägen till mosebacke o sen typ drack upp mitt 23karatsguldvin o typ mitt rosa o Pontii friade till Madde (aaw!) osv osv ... Sen drog jag vinne rogge ted carl o tina till Hornstull för vi kunde komma till Marcel o där träffavi hedda o anna o sanni (vare nån mer!?) o då fick tydligen ja bara ta med två stycken :S Så ja hängde me dom till Marcel för o övertala o där hände lite grejjer som vi inte behöver ta upp hehe (alltså jag gjorde inget, fast asså jo fast asså inte på det sättet hehe aja skitsamma) men sen drog ja tillbaka till Hornstull o då hade typ carl o tina dragit och typ aa vinne mådde dåligt men juste ja hade ringt Saksa innan o vi fick komma till han för han hade fest men sen mådde vinne tydligen dåligt och min sko gick sönder (jävla skitkvalité dom var ju helt nya!!!!!!!) så vi deppade hem till vinne o ja gick i strumplästen i snön o var skitsur :p Så det var itne bästa nyåret ever direkt men det kommer fler :D Ja va iaf väldigt nyårsfin ^^

face-outfit

face-outfit2


ögonoutfit :)

Nyårsoutfit! :D
Älska skorna fast hata kvalitén :(

12slaget!!

Vinne me partyhatt <;D

Ja o win runt 12slaget.. mitt hår blev förstört av bajsvädret :(

Haha rogge vid 12slaget :)

Aw! The cute engaged couple :) Pontii o Madde

Föra hos rogge! Matte, Carl o Tina

Vinne, Rogge o Jag ;D lite fjårtisz hähä

Matte o Teddan ;)


Checka FB för fler pics

Inga kommentarer: