onsdag 12 januari 2011

leopardtindro

Såhär såg ja ut idag! En ovanligt tråkig outfit för att vara jag.. inga smycken liksom shiiiat o mitt ansikte var depp idag för hade ba mascara typ.. så det fick inte vara me ;)
Linne från Bikbok 99kr (fast det var ½½ i globen så det kostade bara 25:-)
Strumpbyxor hm typ 89:- (fast man får med ett par zebramönstrade också)
Måste bara tilläga att detta linne kombinerat me en najs bh är fett smickrande för boobsen!
Idag vaknade ja o vinne hos mej o ja "försov" mej.. Men seriöst tyska på morgonen fungerar ju bara inte. Jag ska ta ett snack med lärarn om att vi borde ha det efter lunch denna termin :) "Annars fåre va!" säger jag då med arga-snickarn-röst ;D haha längtar X) (Dom som inte fattar orkar ja inte förklara för srrry) -...
Men aa sen runt typ 3 drog ja o wiener till farsta centrum. Det e ju hans gamla hoods. Alltså det hänger alltid så mycket failade fjortisgäng där :p Men han köpte en jättefin halsduk :D <3 aaw
Och ja köpte en sån BH ja har idag(knallrosa) fast svart. Den är väldigt smickrande för boobsen så vill ha en i casual färg så blev en svart.. velat köpa det sen typ i våras men nu änteligen :) !! Och sen köpte jag en annan bh som var väldigt fin o bara ksotade 50 spänn! fätt värt! Kallar modellen tygbh/sommarbh



Den andra behån, alltså tygbhn/sommarbhn.
Jag känner mej som en tönt med tanke på hur mycket leopardmönstrat ja har nu :p
Men den här var iaf jäkligt najs till ett sommarlinne :;) Gillade också att den såg annorlunda ut på ryggen!

Och så fick man med axelband i en sånhär liten påse, aaaw!! :'D


Köpte också ett fint läppglans som var på rea! 20 spänn liksom why not. Dock blev det inte alls rätt färg på bild, det är mer korallfärgat på riktigt:



aaa nu måste ja fortsätta* isolera mitt rum..liksom insåg nyss att klockan var halv 11 :S galet...


*sanningen är att ja inte äns börjat

Inga kommentarer: