onsdag 26 januari 2011

Skofetischist

Nu har äntligen mina skor från have2have kommit, mami var lite seg me att hämta dom (OBS Dt va bara hon som kunde hämta dom så det e inte så att ja inte orkade o var så bortskämd att ja tvingade henne göra't)
Och ja dom ser ju ut som dom ja hade på nyår så det e ju ingen större nyhet ellr lycka över som om det vore något jag inte hade.. här e dom iaf
Men grejjen är den att ja funtar på om ja inte vill byta dom mot dom me leopardfläckar? här e dom:

Tycker att dom e jättsöta!
Och ja behövde ju inte skicka tillbaka dom trasiga, så fall ja lagar dom så har ja ju liksom redan ett par sånna! Ja e så sneaky ;) Men ja älskar verkligen skor så why not! O varför ska ja ha ett trasigt par liggandes i garderoben när ja kan laga dom? O när ja lagat dom, varför ha två likadana par?

Och aa.. ja råkade buda på ett par Matsumoto på tradera, jag trodde inte att ja skulle vinna dom men det gjorde jag :o Hjälp, jag har för mycket skor. Men jag älskar dom!! Kan inte vänta tills våren, när snön försvinner kommer jag nog aldrig gå i lågskor längre ;)

Inga kommentarer: