söndag 30 januari 2011

Söndagskväll

Sitter och lyssnar på...



...som verkligen varit  min musikdrog senaste dagarna! Dethr e tredje gången ja nämner den i bloggen men jaaja tredje gången gillt liksom!

Anywayz, kom ganska nyss hem från vinne! Det kändes jätteskönt o nu känns detmästa bra igen :D Grejjen e den att ja har inte äns skrivit vad som hände.. Men grejjen är att dt blev massa strul o drama o jag blev helt knäpp verkligen, asså ja veeet inte hur ja tänkte igår. Ja tappade perpektiven helt o hållet.
Alltså Sonia is right, Det är fan nåt skummt med magic crystal vodka. Så jag säger bara:
Drick aldrig magic crystal när du har pms.
Lite bilder från igår i början av kvällen

Heddo, jag o sexyannanas i Dounjis rum :)

win & rogge & heddo i köket

Nortons musche & fylletindro

2 kommentarer:

Heddo sa...

gud vad bra att det ordnade sig!
Jag blev också crazy packad av nåns jävla magic crystal :S
puss <3

Tindra Varga sa...

jaa :) haha asså dendär jävla M.C :S <3