onsdag 12 januari 2011

Middag/Lunch tips!

Alltså, nånting som jag älskar så mycket att jag måste rekomendera det i bloggen:
Keldas Tomato Soup.
Om man nån gång inte vet vad man ska laga till middag (som idag hade jag matdag) så finns den alltid där för en. Den är extremt jävla god!! Asså riktigt näjs.
Och det tar bara max 5 min att tillaga o servera och fall man e riktigt hungrig e det skitgott att koka pasta o ha i och sedan skära lite bitar fetaost o ha i. Det är faktiskt riktigt smarrigt! Idag körde jag på krutonger istället för fetaost vilket också e gott. Den är jättebillig (under 20-lappen och ett pack räcker till typ 2 pers) o är också ett vegetariskt alternativ. Dessutom så oavsett matlig läggning så är det najs med varm soppa på svenska vinterar. Och man blir smal för det e bara 3% fat men ändå mättande;)
Den är helt enkelt perfa!

denhär jäävla bildjäveln (ursäkta men den har irriterat mej gnska hårt p.g.a massa ointressanta grejjer) hamnade av random anledning åt fel håll men ni fattar, dethär är alltså exempel på uppläggning.. såg dock inte såg gott ut. Det är liksom ingenting mot den faktiska smakessensen! ;D


Do it!

Inga kommentarer: