måndag 31 januari 2011

Hip piercing = så jävla hett!

Verkligen fastnat för hip piercings... Försöker googla runt lite mer om det! För nu e ja verkligen taggad på riktigt :o
Hittade denna bild på google:
Tycker det var assnyggt med bara en anchor på varje sida!
Billigare o stilrenare än att ha två på varje..
Men anchors är dyrt i vilket fall!

Men Norton har piercat en massa bröstvårtor o även läppar o sitt eget ögonbryn.. Han sa att han skulle kunna göra höften med surface på mej, vilket e en stav, alltså man gör hålet me nål som dom vanligaste piercingarna helt enkelt.. Ser ut typ såhär:
Vet inte vad som e snyggast med dessa; Bara ena sidan lr båda? Och korta lr långa stavar?
Jag tror ja tycker att korta stavar på båda sidorna e snyggast, sen beror dt också mycket på vilken vinkel dom ligger i och hur "lång" mage man har.. min e inte så lång så ja borde ha kortare stavar som sitter ganska långt ner också... hmm :)
Ska kolla lite mer!

2 kommentarer:

Jane - ROCKBLOGGEN sa...

Fan vad jag älskar din design!

Men åh, tror du skulle passa mer i anchors. Hur är prisskillnaden i studio? Jag gör allt hemma så jag kan inte deras priser längre.. o.o

Tindra Varga sa...

Åh tack :D!

Det e ganska stor skillnad! En anchor går på kanske 900 om mAN drar till ett bra ställe som t.ex East street. Så det blir antingen 1800 för två eller 3600 för 4.. väldigt overprice!
Stav kanske är mellan 300 - 500 per stav :)