måndag 17 januari 2011

Innan jag dör...

-flytta hemifrån o inreda precis hur ja vill!
-Vara utanför europa
-Ta studenten
-Ha rosa hår
-Ha en riktigt jävla fukking pangfecke som alla minns ;D
-Skaffa barn, fast inte fler än 2!!!
-Kryssa till carribien!
-Åka utomlands med min pojkvän(förhoppningsvis vinne) :)
-åka utomlands me en/nåra gäng kompisar
-Kunna sjungabra inför folk
-tatuera mej (Åtminstonde Flygplanet + en Scillablomma)
-aldrig behöva dra ut en tand!!!!!!!!
-Shoppa så mycket kläder på en dag att det inte går att bära allt
-åtminstonde försöka bli designer
-kunna vara nöjd med mitt utseende utan att ha hudsmink.. lr smink alls för den delen
-vara med i en långfilm
-ha en vattensäng
-ha en rund säng
-ha en såndär skitcool glassråsa cool femtiotalsbil fast fräsch typ cadillac :D
-sluta röka
-få längre hår än vad det varit i typ 3 år känns dt som...
-komma i harmoni med mej själv(hahah lät fett flummig men ni fattar)
-ha en pool lr jacuzzi


Alltså en sånhär ska jag äga :)

hmm nää nu borde jag sova.. nattinatt


Inga kommentarer: